Mijn favoriete green juice πŸŒ±

In december ’16 was Serious Request in Koudekerke! En ik mocht 6 dagen de dj’s entertainen met mijn sapjes. Zelf deed ik braaf mee. Ik maakte elke dag 4 verschillende sapjes en ik ben gek op de green juice. Het geeft me meteen de energie boost die ik nodig heb in de ochtend.


Voor 2 shotglaasjes en 1 groot glas:

🍍halve ananas

πŸ₯’ halve komkommer

🍎 1 galia appel

πŸ‹ citroen of limoen 

🍊 1 sinaasappel

🌿 2 takjes munt

πŸƒ 2 flinke handenvol verse spinazie

πŸ”₯ klein stukje gember

Wat moet je doen?

Voor dit recept moet je de slowjuicer klaar zetten. Schil de sinaasappel, limoen en ananas. Wissel goed af tussen fruit en spinazie zo blijft alles goed en soepel draaien. En je hebt een heerlijke sapje over! 

Geef een reactie

