Open sandwich met Asian style eiersalade šŸ„š

Gisteren kwam mijn lieve nichtje lunchen. Ik bakte een lekker brood en wilde dat ook ruim beleggen met een heerlijke topping. Ik keek in de koelkast en ik had nog zoetzure komkommer en mango over van dit weekend en zwarte sesamzaadjes dus toen kwam dit recept tot leven! 



Voor 4 goed belegde boterhammen:

šŸ„š 4 halfzachte gekookte eieren (7 min)

šŸ„š 3 eetlepels mayo

šŸ„š zout, peper, chilipoeder

Garnering: chili saus, zwarte sesamzaadjes, zoetzure mango & komkommer, seroendeng, lente ui en bieslook

Bereiding is super simpel! Kook de eieren en laat ze meteen schrikken in koud water. Laat een half uurtje liggen in koud water. Neem een kommetje en mix daar de kruiden en mayonaise bij in en prak alles met een vork. Neem het lekkerste brood wat je kan vinden of zelf hebt gemaakt. 

Op mijn blog staat een recept voor homemade speltbrood! 

Beleg je boterham rijkelijk en garneer. Serveer met veel chilisaus en geniet! 

Geef een reactie

