Frisse smoothie met mango, munt en framboos🍃

Zoals je misschien al weet ben ik echt gek op smoothies! Ik drink ze graag als ontbijt omdat ik niet echt een held ben in ontbijten of naast mijn lunch. Door het zonnetje kreeg ik de lente weer in mijn bol en maakte deze frisse smoothie.



Voor deze smoothie heb je nodig:

🌺 1 cappuccino kopje bevroren frambozen

🌺 1 cappuccino kopje bevroren mango

🌺 1 takje munt 

🌺 2 eetlepels honing 

🌺 400 ml kokoswater 

Gooi alles in de blender en mixen maar! 

🌱Garneer met wat munt, framboos en kamille voor een super frisse look🌱

Geef een reactie

