Hipster monday 🌵

Vandaag was het zooooo koud en winderig buiten💨. Echt een dag om binnen te zitten. Met een kop thee op de bank en een dekentje. Dat was ik dus ook van plan. Maar op maandag lunch ik altijd uitgebreid. Zeker als er visite komt. 

Maandag is voor mijn gevoel nog een extra zondag. Lekker keutelen in de keuken en het daarna lekker opeten. Tevreden zijn met wat je hebt en voor mij het allerbelangrijkste en leukste: gerechten maken als je bijna niets in huis hebt. “Van niets iets maken”. Ik word zo vrolijk als er een super creatief gerecht op tafel komt te staan. Deze ervaring deel ik graag met mijn familie en vrienden en de waardering en dankbaarheid is altijd ook zeer groot. 

Hipster monday: “Tevreden zijn met wat je hebt”. 🌵🌵🌵

Vandaag had ik een pompoen in huis, eieren, bloem, melk, suiker, sla, bacon, klein stukje chorizo. De basis producten zoals kruiden en zout heb ik standaard in huis. Op de foto’s hieronder kun je zien wat ik ervan gemaakt heb: 

   
   

Geef een reactie

