Pancake sunday 🍴

Ben jij ook zo gek op een pannekoeken ontbijt op zondag? Ik ben er helemaal gek van! 

Van jongs af aan at ik zondag pannekoeken met stroop. Daar verheugde ik me altijd zo erg op ☺️ er gingen zo 4-5 pannekoeken naar binnen! Nu dat ik wat ouder ben en nog meer geïntresseerd ben in eten ben ik gaan experimenteren met de pannenkoeken. Daarom start ik deze rubriek omdat je zo leuk kan variëren! Ik zal nu elke zondag een recept posten van mijn pannekoekontbijt 🍓

Op de onderstaande foto kun je al mijn voorgaande pannekoek-avonturen terugzien: 

  

Geef een reactie

