Mijn lunch van vandaag ๐Ÿฝ

Dit broodje was te lekker om niet te delen! ๐Ÿ˜‹

Gisteren ben ik op pad geweest om de ultieme kaas te vinden, uiteindelijk ben ik voor de pestokaas gegaan en daar vandaag een lekker broodje mee gemaakt. Ik kies meestal voor ciabatta broodjes omdat die zo lekker krokant van buiten ย en fluffy van binnen zijn. Besmeerd met kruidenkaas, plakjes avocado erop. Snufje zout en een beetje limoensap.

Vervolgens heel veel plakjes pesto kaas ๐Ÿง€ en rucola blaadjes en een beetje extra vierge olijfolie. Daarbij dronk ik een heerlijk frisse smoothie met verse jus, bevroren tropische vruchten, verse gember en limoen! Om een verhaal kort te maken het is het proberen waard. De kaas heb ik bij de Sligro gekocht maar je kan het ook kopen op de wekelijkse markt in jouw buurt. Het is het proberen waard ๐Ÿ˜Š

Geef een reactie

